fredag 11 oktober 2013

Min dag!

Hej! Tänkte berätta om dagen vi hade först modde när vi pratade om självbiografi. Kan inte typ förklara vad det är ;) sen hade vi finska prov :( men jag tror det gick bra :) sen så bloggade jag och en klasskompis på vår klass blogg! Vi har fått skriva ganska många autografer i skolan men roligt är det!! När jag kom hem så lagade vi taco. Igår så var jag och red. Jag fick en ponny som heter emil. Vi funkar så bra ilag så det blev typ den bästa ridlektionen på länge!! :) vi övade på att rida utanför koner (alltid bra att öva) och svängde mitt över banan och galopperade. Har ingen bild på det men ska någon gång försöka lägga upp en bild närvjag rider :) gå och se på en blogg som heter jijsbeatuy den är jätte bra!! Ha en bra fredags kväll!!

Lyssnar på spotifay

Mitt skolfoto (det blev ganska suddigt när man fotar med ipaden)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar