onsdag 11 december 2013

Hopplös dag!

Hej! Idag i skolan mådde inte jag så bra. Huvudvärk, magvärk, pojkar som bråkar med en! Vissa killar kan helt enkelt inte vara snälla. Vi övade till lucia och jag skulle sjunga,Vad händer då?! Jo pojkarna där bak börjar skratta! Snällt?! Nä! Och dom har retat mig jätte länge! Måste det vara så här?! Lärarna märker ju inget så... Iallafall så skrev vi självbiografier och dukade till julmiddagen! Då hade vi 6:ans pojkar med! Och vad jag tycker?! ÄNNU VÄRRE!! Dom kunde inte duka och stökade bara! Hopplöst... Men är pojkar såna eller?! Måste busa och hålla på!? På julmidagen så ska man vara extra fin. Jag kommer ha på mig kjol och en tröja (såklart!) och en kavaj! Håret vet jag inte ännu! Iallafall kommer det bli kul!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar