tisdag 21 januari 2014

Mina funderingar :)

Hejj! Har inte bloggat på länge! För att jag har inte orkat!! Idag så skrinnade vi på gympan. Det var ganska kul men jag ramlade en gång :P Vi spelade ishockey och skrinnade lite fritt. Annars så har dagen varit bra. Skulle ha varit på teaterkonst just nu men jag är för trött! Ska snart städa och göra lite ändringar i mitt rum! En fråga: har ni bara EN artist som ni tycker om eller tycker ni om fler?? Jag kan inte välja bara en! Det är som att dom kommer och går :P jag tycker det är ganska jobbigt att jag inte kan bara ha en idol!! Aja det var min åsikt ;) och har ni tänkt på att det känns konstigt att typ när man tittar på sig själv i en spegel och typ tänker: den personen som står här är faktiskt jag! Gjorde det en gång och blev helt snurrig!! Konstigt... I skolan håller vi på att prata om rymden! Jag tycker att det är intressant! (Har alltid tyckt att rymden är intressant ;) ) vi har ritat ett solsystem och pratat lite om rymden :) ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar