lördag 5 april 2014

Hej hej

-okej sa jag och satt bara tyst. -alltså jag är ju medlem i The fooo!? Sa oscar. -okej...vad är The fooo för något...fotbolls klubb eller? Frågade jag. -nej! The fooo är en pojk grupp som sjunger! Sa han. -okej sa jag. ~efter skolan~ oscars perspektiv: vi gick till studion och träffade dom andra killarna. Maja satte sig ner påmen soffa och stirrade tyst ner i marken. -uhm...det här är omar. Sa jag. Hon reagerade inte. Efter 10 minuter sa hon. -men ska vi inte göra något eller? Frågade hon. -aa men vadå till exempel? Sa omar med barnslig röst. -vi kan ju gå till zoo och se på apor sa felix och blinkade med ögonen. -aa men det gör vi sa ogge. -haha! Skrattade maja. -ni är väldigt roliga! Sa hon. Hon skrattade jätte fint.

Det här var var tredje kapitlet :) ha en bra kväll //ella

Dett

2 kommentarer:

  1. Det här kanske är lite sent , men grattis till att du vann MGP!! Har du några tips om man vill vara med?

    SvaraRadera
  2. Insändnings tiden är över 3.4! Så man kan tyvärr inte vara med/skicka in ett bidrag längre! Ella har en ny blogg så du kan kika in den!

    SvaraRadera