söndag 9 mars 2014

Ska försöka blogga mera :)

 Hello!! Länge sen jag bloggat men har inte hunnit. Men iallafall så har jag sovit över hos min kusin och det var roligt! Vi såg på melodifestivalen och vi hejade på många men mest på oscar zia <3 men Sanna Nielsen var också jätte bra! Vi hade ballonger och skyltar och godis och chips :) sen så simmade vi hos min mommo. Skola imorgon :( skulle vilja ha ledigt. Och så har jag typ fått ett fel......Jag är Bokstavligen GALEN i The FOOO!! <3 The Fooo är då ett en grupp som består av 4 Fantastiska killar! Dom var förband till justin bieber och nu åker dom runt i sverige på turne! Men nu sitter jag och lyssnar på musik. Min mamma och min lillebror var på Finalen av mello för att min lillebror hade vunnit något där man skulle sjunga så fick han två biljetter till finalen :) och så tänkte jag att jag skulle börja med en novell här på bloggen :) så första kapitlet kommer idag typ :) aja ha det bra!! // ella 
Jag har ju klippt mig :)

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar